Dila97 Muhasebeciana yok canimm esim markette calisiyo ordan aliyoruz bez mama vs. Hic prima kullanamadik almadikda
Dila97 Kaderlmc canimm baktim adim soyadim cikiyo ,gonderici odemeli yaziyo ,gonderen L*** b*** yaziyo ,cikis sube istanbul kadikoy yaziyo bugun gonderilmis 18.inde teslim yaziyo birinde digerine bakmadim
Kaderlmc Dila97 bilemedim o zaman dolandırıcı falan olsa gönderici ödemeli falan göndermez ya da kapıda ödeme bedeli çıkar sen gelince bence Bi kargocuyı gönderme yanında kargoyu aç ona göre al yani numara yanlış olabilir ama isim soy isim adres o kadar olmaz yani herhangi bir site üyeliğin var mı denebunu gibi belki öyle bir siteden kazandığın birşey geliyordur unutmuş olabilirsin
Dila97 Kaderlmc yo canimm numara isim bana ait ama adrss yok subeye gidecekmis kargolar . Hic bi yerede uyeligim yok netten siparis de vermem en son 1 yil once vermistim. trendyoldan gelecekmis bide
Deryaliiiiiii Dila97 bende ablama hediye yollamıştım tam kargo geldi tlfnda konuşuyorduk adama benim degil geri götürün diyicem dedi itiraf ettim orada yollama ben yolladım dedim 😀 sizinkide aynısı olabilir
Dila97 Deryaliiiiiii cok guzel bi ani olmus canimm♥️ valla bende olsun isterim ama hic ama hoc zannetmiyorum aradim hediye alabilecek kisileri sıkıstrdim filan ama yok vala hem 2 kargo ikiside kolide geliyo oyle zengin akrabam da yok 🤣🤣
RainOverMe Dila97 babam suşehri annem imranlı🤪 sız neresınden🤗 yok ya kargoyu odedıklerıne gore dolandırılma gıbı bır durum olmaz🤗 olmazsa orada acarsınız uygun bır sey degılse gerı yollarsınız😅
Dila97 RainOverMe yildizeline bagli koyden annem babam canim bende dogma biyume merkezdeyim😊 bakalim.oyle yaparim olmazsa 🤣
RainOverMe Dila97 oo bızım koylere epey uzak dusuyor malum sıvas cok buyuk🤗 ben de dogma buyume ankara😅 yıllardır da gurbetin gurbetındeyım😁bızı de haberdar et umarım guzel seyler cıkar 🥰
ezogelinn Dila97 bize de geçen gün öyle msj geldi birsey sipariş etmemistik meğerse gorumcem kızıma sürpriz hediye yollamış sizinde öyle olabilir
Dila97 ezogelinn valla canim gonderecek kisoleri aradim tektek sasrdilar mumkun degil yani boyle bsie olursada cok sasririm