ZumruduAnka ikea antilop kullanıyorum, çok memnunum. Temizlemesi kolay, hafif, dengesi iyi düşme tehlikesi yok. Ek gıda dönemi yeterince yorucu, mama sandalyesinin meşakkatli olmaması çok önemliydi benim için blw şeklinde ilerliyoruz her yer batıyor ama temizlemek 5 dakikamı almıyor