Ozlem2904 ZumruduAnka a101 e gelmişti fisherprice biz ondan aldık çok memnunum ben henüz ek gıdaya geçmedik ama destekli oturtmalari onda yapıyorum birde alt kismina zincir halkalar takıyorum çok egleniuo oğlum
Arzu_Doruk ZumruduAnka wellgro hediye gelmişti sonradan masa sandalye olabiliyordu ama oturma yeri o kadar küçük ki oğlum oturturken hep ağlıyor sıkışıyor bende bugün Kraft tapas aldım arkadaşım önerdi kullanıyor çok güzel bence
kuzeyinannesi34 ZumruduAnka ben kullanıyorum Fisher Price Lux Mama sandalyesini benim ihtiyaçlarımı karşılıyor. Tepsisi ve kılıfı kolayca çıkarılıp yıkanıyor, yüksekliği ayarlanıyor, katlayabiliyor, 5 nolta emniyet kemeri de mevcut. Memnunum.
Goktugunannesi1234 Hollymolly ben aldım canım kemer sistemi omuzdan değil tek sıkıntımız bu onun harici temizlik vs çok rahat. Fiyat performans olarak bence muhteşem ayaklarını çıkarıp yanımızda her yere götürüyoruz. Beyaz olması da bence çok iyi çünkü önündeki yiyeceklere daha çok odaklanıyor
Eylul-sena-33 ZumruduAnka prego trio marka aldım hem salıncak hem mama sandalyesi oluyor çift tepsili gayet kullanışlı ürün bebekler için aşırı konforlu iki kızımıda onunla büyüttüm tek sorunu oturma minderinin derisi dökülme yaptı sanırım sürekli ıslak bezle silmemden kaynaklı onun dışında çok memnunum 🌸
kskfrd ZumruduAnka valla canim açıkçası bebekler cok durmak istemiyor mama sandalyesinde . Pahali almaya gerek yok ben ikeanin mama sandalyesini aldum cok memnunum tavsiye ederim
agns ZumruduAnka Ikea antilop kullanıyoruz bebeğim 9 aylık ama ne yazık ki 2. mama sandalyesi bu ve en sağlamı hafifi mis hibi siliniyor tavsiye ederim
senamiray ZumruduAnka kraft kullanıyorum 1 yıl olacak memnunum boşuna ağır hantal teferruatlı sandalyelere gerek yok benimki iş görüyor çok şükür bir sorum yaşamadım 250 TL ye almıştım tabi artmıştır
Tugcedlms ZumruduAnka ben joıe kademelı mama sandalyesı aldım cok memnunum fıyatları bıraz yuksek ben dolaptan almıstım 2. el severek kullanıyorum
Tazebabyy Hilal-95 Benimki de sarı 6 aylık olunca aldık gayet güzel memnun kaldık ama oğlum 9 aylık şu an ve mama sandalyesinde zıplayıp hop hop edip öne eğiliyor tabi devirmesine az kaldı önüne sandalye falan koyuyorum yemek harici oturtmuyorum düşer diye