beysenyil ZumruduAnka Fisher price kullanıyoruz. Çok memnunuz. Taşıma tekerlekler sayesinde evin içinde istediğimiz yere götürüyoruz. Ön tarafında var sadece tekerleği o yüzden arka tarafını kendim kaldırıp sürükleyebiliyoruz. Biraz ağır ama oda avantaj olarak çok iyi çünkü diğer ucuz diye alınan mama sandalyeleri bebekler büyüdükçe hareketleri arttıkça sallanıp düşme riski oluşturuyor. Renk açısından da cıvıl cıvıl ben çok severek kullanıyorum. Oğlum 10 aylık, 5. Ayında biraz oturmasına yardımcı olarak kullanmaya başladık ve uzun süreli bizim kurtarıcımız olacağına inanıyorum 🌸
ZumruduAnka beysenyil bende ondan almayı düşünüyorum onun iki çeşiti var biri turunculu diğeri beyaz siz hangisini aldınız aralarında fark varmı biliyormusunuz?
beysenyil ZumruduAnka sadece renk farkı var canım. Ben çok araştırarak karar verdim öyle aldım. Krem rengi olan daha soft duruyor ama ben çocuk işi olduğu için turuncu olanı aldım. Cıvıl cıvıl çok seviyo oğlumda. Joie ve chicco gibi markaların adına o kadar çok para veriyoruz ki bu sefer normal bişey alayım dedim hiç de pişman değilim. Gözün kapalı güvenerek alabilirsin ☺️
Denizzz88 ZumruduAnka bende chicco polly2 start kullanıyorum çok memnunum hatta bebeğim 6 aylıkken falan oturttuğumda ben yemek yaparken oda beni izlerken uykusu gelir kendi kendine uyurdu koltuğu yatıyor onun hemen yatar pozisyona getirirdim rahat uyusun diye
Hulyasyada Ikea antilop kullanıyorum. Taşıması ve temizliği çok pratik, çok yer kaplamiyor ve sağlam ürün. Ben de ikinci el aldım, çok para vermeye gerek yok böyle araç gereçlere bence✌️
1Att-Anne ZumruduAnka kiwi koala almıştım bende bebeğim çok durmadı pek kullanamadm ikinciye kaldırdım
Ayse292973 ZumruduAnka ben 2.el uygulamadan 75 TL ye aldım ikea antilop. Gayet kullanışlı. Tepsisini beğenmediğim çok çizik olduğundan dolayı 60 liraya Ikea nın kendisinden altım
Birkedilianne ZumruduAnka Baby care mama sandalyesi çok güzel ben çok memnunum boyu kısalıyor yükseliyor yatar oturur 3 pozisyonu var minderi falan kullanışlı
muqem-91021 ZumruduAnka ben chicco aldım ikinci el hatta temizinden çünkü fiyatlar çok uçmuş..biraz fazla yer kaplıo onun dışında memnunum..
Enesra ZumruduAnka Ikea antilop benzeri de e bebek de var. 100 TL fark var aralarında. Ikea nin kendi sitesinde 279 Trendyol da 450 TL 😂 iyi araştırmak lazım
sevim_kos ZumruduAnka ben kiwi koala aldım. Koltuğu yatıyo, yukarı aşşa inip çıkıyo, minderi deri gibi leke tutmaması için. Fiyatı da uygun. Daha uzun süredir kullanmıyorum ama dayanıklı gibi duruyoduruyo. Arka ayaklarda gizli tekerlek var önde yok
2209 ZumruduAnka markadan ziyade doktorumuz orada sadece.yemek yiyecek basit bisey alin dik oturmasi yeterli demisti. Ikeanin modelleri iyidir. Yatmasina kalkmasina yurumesine aslinda pekde gerek yok. Sadece dik oturup yemek yiyecek gibi düşünebilirsiniz 🙋♀️💫🌺
Alparslan09 ZumruduAnka mama sandalyesini satıyorum oğlum bır kere bıle oturmadı sevmıyor modeli sunny baby 3 kademeli ayaarlanabılır yükseklik alçaklıgı ılgilenen olursa foto eklerim tertemız
Zehraalparslan ZumruduAnka ben de e bebekden ucuz yollu almistim is goruyor cok pahali bir seye bence gerek yok cunku zar zor oturtuyorum ben cok sevmeyebiliyor cocuklar ama begendiyseniz o markada cok guzel
Kubraozd ZumruduAnka ikeanınkini kullanıyorum çok memnunum hem denge açısından devrilme vs yapmaz hem temizliği kolay hafif sade güzel hemde ekonomik olsun ama kaliteli olsun diyorsanız kesinlikle ikea