Ya ben de burada bekleyeyim. Muhtemelen ikinci el alıcam. Cünkü oğlum benim heves edip dünya para verip aldıgım her şeyden nefret edip asla kullanmak istemiyor 😅 ( serena 2in1 salıncak, greentom bebek arabası,maxi cosi puset vs…) o yüzden boşuna fazla para vermek istemiyorum.
ikea antilop güzel diyorlar ama acaba nasıl olur ki bilmiyorum.