ZumruduAnka Ben Joie Mimzy LX Mama Sandalye kullanıyorum ve aşırı memnunum. Kızım yeni başladı ek gıdaya ama biz 1 aydır onda oturtarak biz yemek yerken yanımızda olmasını sağlıyorum. Kızım çok rahat içinde. Ayrıca fonksiyonel 15 kg kadar taşıma kapasitesi olması, yatış pozisyonu olması ve yükseklik ayarlı olması çok işimize yarıyor. Gönülden tavsiyemdir.