Zey-yus50 özellikle parklarda dikkatimi çeken bir konu daha var aslında, bende oğlumu parka götürmüştüm bir kız çocuğu 4 yaş sanırım, oğlumu küçükler için olan atlara oturtmama müsade etmedi ona ben binmek istiyorum diye..
“bende kardeşin küçük, biraz o oynasın sonra sen oynarsın dedim o benim kardeşim değil diye bağırarak, oğlumun kolundan tutup asılmaya başladı insin diye…☹️ en sonunda indik tabi, oğlumu salıncağa götürdüm çocuk koşarak gelip ona da müsade etmedi yine asılmaya başladı insin diyor oğlumda korktu haliyle ağlamaya başladı… veee sonuç olarak bu çocuğun ailesinin sadece uzaktan izleyip çocuklarının tepkisine, güldüğünü gördüm. Şimdi ben bu çocuğa ne diyeyim🤷♀️ burda nasıl bir özgürlük yada bencillik var.
Doğru yetiştirmek bu mu?