Ben oglumu simartmadan olabildigince ozgur ama ayni zamanda da sinirlari bilen bir birey olarak yetistirmeye calisiyorum. Suan 3,5 yasinda oglum benim en net kirmizi cizgim ekran ve beslenme sekli. Bebekliginden beri her seyi kendisinin yapmasina musaade ettim hep, 1 yasindaydi bezini cope atar temiz bezini getirir bana camasir asmada yikamada yardimci olurdu. Kendi yemegini her zaman kendi yedi arada minik mudahaleler oldu elbette. Sokakta olabildigince ozgur biraktim her seye dokunmasina pislenmesine islanmasina musade ettim. Simdi oglum yemek oncesi bir seyler yenmeyecegini, ekrana kisitli surede bakilacagini ya da yolda karsidan karsiya gecerken elimi tutmasi gerektigini bilir. Bence cocuklar oturup onlari birey olarak gorup her seyi anlattiginiz da anliyorlar.