bal12345 her ebeveynin çocuğuyla ilişkisi farklı oluyor. herkesin farklı çocukluğu var, birlikte yaşadığı insanlar, çevresi, eğitimi farklı. Siz sorduğunuz icin ben deneyimlerimi paylaştım, size ve çocuğunuza en uygun iletişimi yine siz seçeceksiniz. Bize uygun olan şekil net olmaktı sonucundan da memnunuz 😊🌺