ogretmenbirannee merhaba, bir çok yanıt gelmiş hiçbirini okumadan size yazmak istedim. 4.aya girmeden 10 gün evvel başlayıp 5.aya girdikten kısa bi süre sonra biten tam 42 gün meme reddi yaşadım. Bebeğim sadece anne sütü alıyordu, yaşadığım yerde tek başımaydım, eşim 7 gün çalışıyor ve hastane uzaktı. Çareler tükenmişti ilk günler.
Sakin kalmaya çalışın.
Bebeğim normalde sallanmayı sevmezdi ama sallayarak mayıştırır gözünü kapadığı an memeyi verirdim. Emzik kullanıyorsa işiniz kolaylaşır.
Ağlamasını beklemeden memeye yatırmayı denedim.
Gece uyku arasında acıkmasa bile meme verdim.
Boynuma sevdiği bir oyuncağı astım.
bu 42 günlük sürecin tam ortasında bunları da reddetti.
sonra ikimizi de soyup, ortamı ısıtarak bol bol ten tene zaman geçirdim, kendisi vücudumda araya araya memeyi buldu kimi zaman da asla almadı.
Defalarca, belki günde 3 ü bulmuştur, beraber duşa girdim. Fıskiye altında öptüm sevdim okşadım, bir tabureye oturup suyun altında emzirdim. Acıkınca öyle böyle 8 saat bile geçse alıyorlar. Sizi çok iyi anlıyorum, geçecek güzel annem, en büyük derdin bu olmuş olsun o da geçmiş olsun. Kalpten kucaklıyorum.