Klc1 valla 6 aylık 7 aylıktan dönen bebekler var canım. Ama üzülme. Sen uzuldukce bebek hisseder. Hem hiçte kendini kötü hissetme. Bebek mama yese de büyüyecek meme ensede büyüyecek. Biz annelik iç güdüsüyle düşünüp üzülüyoruz sen en başta rahat ve sakin ol elinden geleni yap . Eğer tutmazsa da senin yapacağın bişey yok artık tatlim. Birde bebeğine sagarak veriyor musun sütünü yoksa sadece mamayla mi besleniyor.