ogretmenbirannee canim bende yaşadım .aç kalıcak kan şekeri dusucek diye zorluyordun ,uykusunda emdirmeye çalışıyordum doktora gittik doktor kızdı emmeyi tamamen unutturursun dedi .ona birşey olmaz acıkınca emer zorlama dedi bir kez memeyi ver almayınca hemen kapat ikinciyi teklif etme .ememiycegini anlasın dedi ,6 saat fln emmese birşey olmaz o buyudu artık dedi ve dediğini yaptım ilk dememde bayg ağladı ikincide pes etti emmeye başladı memeden boşuna korkutmayin yavruları