Kızlar öncelikle hepinizinkini okudum mesajlarınızı sadece ben soru yönetim fikirlerinizi almak için ama çirkince konuşanlar olmuş kısacası akıl vermeye çalışmışsın düz gun bir dille soyleseniz anlayacak kadar salak değim cahilde! Kızım kahvaltıda 3 tane bebe biskuvısı yumurtanın sarısını verıorum oğlen 1 kase çorba verıorum ara oğunde yoğurtla destekliyorum doymasa yarım süte su katarak verıorum bide yatmadan önce verıorum bazende Arı maması yapıyorum zaten saat akşam 10 da yatıyor sabah 7 e kadar yani çocuğa sütle boğmuorum zaten anlayışlı olursanız sevinirim.