Gamzeadnan66 Bebeğinizin sindirim sisteminde kalıcı sıkıntılar oluşturabilirsiniz. Bir de kendi ineğimizin sütü demişsiniz. Pastörize de değil yani bakteri oluşturma ihtimali yüksek. Eskiden de böyle besleniyormuş çocuklar diye düşünebilirsiniz ama o zamanlar da bebekler enfeksiyondan kaybedilip nazardan oldu deniyordu. 2022 senesinde yaşıyoruz ve maddi açıdan sorun değil demişsiniz, neden bırakmak istediniz mamayı? Cici bebe olayına hiç girmiyorum, şeker deposu…