Lady18 30 yıl diyorsunuz 30 yılda ne değişmez? Teknoloji gelişti. Her ürünün içinde ne var ne kadar faydalı ne kadar zararlı her şeyi öğreniyorlar artık. Araştırmalar yapılıyor, sonuçlarına göre bir şeyi yapın veya yapmayın diyorlar. O zaman onu biliyorlardı onu yapıyorlardı şimdi onların yanlış olduğu öğrenildi herkes söylüyor. Biz hepimiz öyle büyüdük demeyin, büyüdük ama nasıl büyüdük? Benim kayınvalidem de kaynıma inek sütü ve pirinç unu vermiş hep çok ağlardı diyorlar. Sebebi kesin oydu diye kendisi söylüyor şimdi. Eskilere bu kadar körü körüne bağlanmayalım lütfen bu kadar imkan varken elimizin altında