Cok iyi yapmissin canim benim, sen cocugun icin en iyisini bilirsin ve yaparsin!
Bende 6ayliken ayirdim,ve gercekten biz uyandiriyormusuz yavrulari😄
masallah cok güzel uyuyor oglusum...
bizde Ebeveyin olarak daha rahatiz,ve oglumuzun uykuda ic cekmesini bile duyup gülüyoruz😄
odayi ayirdin veya ayirdik diye cocugumuzu daha az sevmiyoruz, ilgisiz degiliz, kötü anne asla degiliz,sen yorumlara bakma ♥️
Iki sene sonra Cocugum yataginda yatmiyor,iki cocukla ayni yatakta yatip,kocamla iliskimiz kesildi diye post acacak anneler bunlar 😂