bluem ilk 3 ay bize en çok ihtiyaç duydukları dönemmiş sonrasında ayırmayı tavsiye ediyorlar, benim kızım doğdu doğalı beşiğinde yatar zaten, gündüzleri yanıma alırım sık sık uyanır, kolu eli bana değdikçe uyanıyor, beşiğinde kontrol ediyorum kollarını iki yana açmış bacaklarını açmış şekilde yayıla yayıla yatıyor 🙄 uzmanlar aslında oda ayırma işlemini tamamen annenin hazır olma zamanı olarak iletiyorlar, bunun için kesin bir zaman yok, 3 ay sonra ayırın diyen var 6 ay diyen var 1 yaş diyen var 🤔