damlahira onların bebeği hiçbir şeyden rahatsız olmuyor herhalde. Bizim bebeğimiz bizden erken uyuyor, yatak odasında ne ışık açabiliyoruz, ne tv izleyebiliyoruz, ne sohbet edebiliyoruz. Sürekli aman sessiz konuş, gardrobu yavaş aç, tvnin sesini kıs, ışık bebeği rahatsız ediyor diye diye eşimi de bunalttım, salonda tek başına oturur oldu , orada uyuyakalıyordu 😂 bir de eşim tek alarm ile uyanamaz 10 tane kurar, bebek hepsine uyanıp ağlıyordu, şimdi gece 1 kere uyanıyor ya da hiç uyanmıyor. Biz de odamızda rahat rahat sohbet ediyoruz, benim mutluluğum bebeğe de yansıyor 🥰