Burayı okuyunca bir şok geçirdim genelde her bebek gelişimi başka diye hiç bakmazdım da ama bizim oğlan baya baya tembel anlaşılan tabi bunda benim de şuçum çok çocuğu hiç yere koymadım izin vermedim 7 aylıktı tamamen dönemeye başlayalı 8 aylık şuan bir tek geri geri gidiyor okadar onda da aşırı ağlıyor istemiyor yanı bu gidişlere 1 yaşında anca emekler gibi 😂