SeninAnnenBirMelektiYavrm oksijen alan antibiyotik alan bebeklerde ısıtme de sonrasında sıkıntılar olabiliyor .Yaptırmak gerekiyor devlette bende bulamadım özele goturcem 6 ayı geciyor benimki de .Ben ayrıca KBB doktoruna götürdüm muayeneye bana söyle dedi .Yoğun bakım sonrası isitme testinden geçtiyse bera testinden geçer korkmayın formalite bir test yoğun bakım sonrası zorunlu bir test dedi. Ama yoğun bakım sonrası isitme testinden kaldıysa mutlaka bera testine girmeli detaylı dedi .oksijen alan bebeklerde göz ve kulakta malesef sıkıntılar çıkabiliyor 2 yaşına kadar ara ara kontrol şart ben 2 kere de rop yaptırdım mesela oksijen aldı çünkü kızım yoğun bakımda