SeninAnnenBirMelektiYavrm ewet bize söylemişlerdi. Sağlık bakanlığı şart kosuyormus. Şehir hastahanesin de yapılması gerekiyor denildi. Biz Nevşehir’de yaşıyoruz. Bulunduğunuz şehirde olmadığı için, doğum yaptığım hastahane Kayseri şehir hastahanesin sevk etti bizi. Sevk kağıdı ile hastahaneye gidip randevu aldık, 8.aya verdiler. 5gunden fazla yonbakda kalan, sarılık içi. Fototerapi alan bebekler için mutlaka gerekiyormuş.