SeninAnnenBirMelektiYavrm geçen yıl 2 Mayıs’ta Doğum yaptım, benim bebeğim de solunumu çok hızlı olduğu için bir hafta yoğun bakımda yattı. Çıkınca işitme testine götürdük, orda bize de dediler 6 aylık olunca daha detaylı bakılan hastaneye gitmeniz gerek diye. Kayseri şehir hastanesini söylemişlerdi bize de.
Ama o prosedür olduğu için söylüyorlar, sisteme bilgilerini girerken yoğun bakımı işaretlediğinde direkt uyarı çıkıyor.
Götürmek sizin tercihinize bağlı dedi biz götürmedik. Herhangi bir yerde karşımıza çıkar mı sorun olur mu dedim hayır olmaz dedi.
Şimdi bir yaşında, çok şükür bir sıkıntısı yok.
Ama şunu da söyleyim benim kızım tam haftasında doğdu, erken doğum olsaydı tedbir amaçlı götürürdüm