Sap sakin yavrum gitti yerine bambaşka bir cocuk geldi sanki 27 aylık dişte çıkarıyor ve inanılmaz hırçınlaştı gün içinde yaptıklarını eşim eve gelince anlatıyorum ciddimisin bunları gercekten yaptımı diyor inanamıyoruz bambaşka bir cocuk geldi daha bugün scoteryla sokaga cıkarmadım diye(caddeden geçilen biyere gitmemiz lazımdı) kendini yerlere attı. Akşam babası gelince annemi çöpe at gitsin bu evden dedi şok olduk bana karşı öfkeleniyor babasına sakin sorun bendemi kendimi sorguluyorum🤷🏻♀️