Rules Mircet ayy sarılıp ağlayabilir miyiz 🥺 biz kendi evimizdede değiliz. Annemin yanındayım bayramdan beri anneme hiç gitmiyor hep benim dibimde ben hiç nefes alamıyorum. Bazen pişman oluyorum keşke gelmeseydim diye rezil etti beni vallahi feleğim şaştı
ikiprensesannesiiiii Rules sormayın üzerine kardeş kıskançlığı da eklendi ikinci çocuğum da 4 aylık öldürüyor beni büyük kızım. Küçüğü bıraktım büyükle uğraşıyorum 😕
Rules ikiprensesannesiiiii off Allah yardımcınız olsun bi taneyle başa çıkmak zor 2 yi düşünemiyorum bile
Rules Naciye07 ay evet ya daha çok sıkıyor kendini ağlamak için. Bide benimki psikopat dişlerini sıkıyor kendini sıkıyor titretiyor 😂😂😂 köyün delissssiii diyorum
aggubebek Saremmmm aynı yaaa, 17 aylığız yeminle aynı. 🖐️ küsmez ki bizim oğlan postun sahibinin dediği gibi l, Tazmanya gibi ortalığı birbirine katmaya devam ediyor.
aggubebek Rules her sabah söylediğim sözler ve günün sonundaki halim 🖐️ destek alın diyorlar bir de, ozaman da kendi çocuğumu taniyamiyorum ya, başkasının yanında melek. hiç böyle tersinmeleri yok, herkes ne uslu maşallah diyor, bu yaşta oyuncu resmen. 🖐️
Rules aggubebek destek alacak imkan mı kaldı memlekette canım 😳 bende öyle babasına anlatıyorum böyle böyle yaptı diye Allah Allah neden öyle yapıyor ki sıkıntısı mı var diyor benim yanımda yapmıyor diyor o kadar yadırgıyor yani sen düşün
Pankek Rules Benim oğlumun her zamanki hali. Hep deli deli hareketler. Sendrom falan anlamadım ben. Her istediğini yapıyorum ya bir yol bulup yapıyormuş gibi yapıyorum. Kudurtmamaya çalışıyorum. Evi toplamak onun hırçınlıklarıyla uğraşmaktan daha kolay geliyor. Hastaneye gidip darp raporu alsam olacak o derece yediğim dayakların haddi hesabı yok
Rules Pankek bende koyveriyorum bazen aman sesini çıkarmasında dağıtsın diyorum ama bazen çok abartıyor çıldırıyorum o zamanda. Baştan beri sakin bi çocuk olunca ben şuan çok zorlanıyorum valla ne yalan söyliyim
Muhasebeciana Rules kesinlikle oyle bende senin gibi dusunuyorum gecen balkondayken elinde limon sıkacaginin kapagi vardi illa kucagima gelmek istiyordu iyi dedim gel sen onu firlat sokaga limon kapagini 🤦 Allahtan o sirada insan gecmiyordu asagidan sonra al basina belayi . Birde benim soganlarim balkonda duruyor sogan patates vs soganlari alip alip kabuklarini kopariyor o soganida asagiya firlatcakti birinin kafasina gelse te kac kat yukardan dusunsene insani komaya sokar 1 tane sogan veya arabaya denk gelse arabanin camini kirar. Yani napicagimi sasirmis haldeyim artik
Rules Muhasebeciana geçen kaşla göz arasından 5. Kattan aşağı yarısı dolu 2,5 TL lik şişe attı katil olacaz yok yere 🙄 hele balkona falan gidecek diye aklım çıkıyor
yuhibu1920 https://ibb.co/61K6hcT https://ibb.co/pxNxqCp https://ibb.co/J5yq1tL 2 yaş sendromundan merhaba bizde durum bu şekil ben şimdiden huniyi taktım isteyenler için aşağıya huni linki birakicam 🤦😁 Namaz kılarken suratıma iki tane tokat,bir tane oyuncak araba bir tane de suluk yedim he bir de tabak onu eklemeyi unutmuşum 🤦
EslemEva_23 Rules öyle demeyin zamanla olacak inşallah daha küçük hem her çoçuk farklı zamanlarda konuşur siz sürekli konuşturmaya calışın zamanla acılır dili
TalentedMom Rules aynı durumdayım herşeyi fırlatma bi bitse daha da fena atmaya başladı kafamıza gözümüze
Nik_mik_yok Rules çok zor çok . Aksama kadar ağlıyor ,herşeye ağlıyor, benden başkasına gitmiyor. Suyu bitse abisine doldur diyorum , anne doldursun diye yatıp yuvarlanıyor. İmdat gerçekten ya
Ozdemm EslemEva_23 benim yavrum da aynı durumda 😂 babaannesinden duymuş şoklardayım oyuncaklarıyla oynuyor kendince oyun kuruyor oyun esnasında Allah kahretmesin diyor şok oldum 😌
Fenciannee Rules 29 aydan bildiriyorum daha da artıyor daha daaaa🤣🤣 ama tabi günden güne kendiniz çözüm bulup “biraz daha” (cok degil😄) orta yolu bulabiliyorsunuz 🤲🍀