Benim kızım tam bana bağımlı bir kızdı, iletişim becerisi sıfırdı ,insanları görünce bile korkuyordu, evime bi misafir geldiğinde dibimden ayrılmıyordu,en son çareyi pedagogda buldum .oraya gittiğimde bu kızı hemen bi kreşe gönderin sakın onunla orada kalmayın dedi. tabi ben çok tedirgin oldum çünkü ben kızımı biliyorum bensiz su bile içmeye gitmez, ama son Çare yapacak başka bir şey yoktu maalesef , ve hemen gidip bi kreşler konuştum ertesi gün babası ben götüreceğim sen gelirsen Durmaz diye babası aldı götürdü, ve gitti O gidiş beni bi daha arar nede bana bağımlı ,Allah şükürler olsun ki artık servisle gidip geliyor. Ve arkadaşlıklar kurdu, evime gelen misafirlere ilk o gidip hoş geldiniz diyor 😂