35Talya27 merhaba birseyi merak ediyorum alışma süresi dışında, kreşe başlayan çocuklar sürekli hasta oluyorlar diye burada okuyorum ve okudukça gözüm korktu. Benim kızım asla şurup içen bir cocuk değil o nedenle çok korkuyorum hastalandığı zaman. Çocuğunuz bu süreçte hastalandı mı acaba?