Sedaekrem merhaba bizde 7 de kalkıyoruz ama ben ilk önce biberon maması ile besliyorum ( 60 -70 cc ancak içiyor )11 gibi kahvaltı yapıyoruz (tam tahıl ekmek,cici bebe, pekmez, yumurta, labne, tereyağ, zeytin ezmesi bunları bazen mama bazen ıhlamur bazen de meyvenin suyuyla ıslatıyorum) öğlen uykusundan uyanınca genelde 2 gibi çorba tabi iştahsız bir çocuğum olduğundan pek yemiyor 3 gibi yoğurt yedi bir kaç kaşık 4 gibi biberon maması verdim 75 cc içti 5 gibi uyudu uyanınca meyve vermeyi düşünüyorum 7 8 gibi tekrar biberon maması denycem içerse 9 9 buçuk gibi akşam uykusuna geçiyor. Doğru mu ilerliyorum açıkçası bende bilmiyorum ama aşırı iştahsız hevesle yapıyorum hep çöpe gidiyor 😔 bu arada çoğunluk sebze çorbası yapıyorum kemik suyu ekliyorum bugün kıyma da ekledim doktor onayında tabi yemedi. Tarhana ve un çorbası da yapıyorum sebzeden sıkılmasın diye.