Y-A-Annesi Esraaakrky benimki de 39.haftada doğdu delik falan yok da kafama takilmasin diye doktora götürürüm ya
Esraaakrky Y-A-Annesi çocuk doktorunuz rutin kontrolünde eğer demediyse yoktur zaten. Bizimki hemen oraya demişti
Y-A-Annesi Oglunasikbiranne08 ilk defa böyle bir şey gördüm ve şaşırdım açıkçası arkadaş googleden bak deyince şoka girdim hemen de bildi valla doktorlardan ziyade her şeyi buradan öğrendim herkesten Allah razı olsun ya
Y-A-Annesi Mimoza-kizim bebekken de annem fark etmişti küçücük bir şeydi büyüdükce altını temizlerken bir bakayım dedim dondurunce fark ettim yoksa belli olmuyor o kadar
Mimoza-kizim Y-A-Annesi delik yoksa sorun olmaz canim yine kontrole gttiginde doktoruna goster icin rahat etsin
Y-A-Annesi Esraaakrky Mimoza-kizim Allah’ım benim de belimde kalçamin iki ayrı yerinde iki gamze var resmen sakral gamzem varmış ya😁😁😁 30 yıl sonra öğrendim 😁
Y-A-Annesi Esraaakrky maşallah siz yenisiniz benimkinin bir yanaginin üstünde de gamzesi var ne gülünce belli oluyor