ayseeeasln21 devlet hastanesine gidiyoruz sürekli takip eden bir doktorumuz yok kime gün bulursak ona gidiyoruz ama sonuçta hepsi aynı şeyi derdi heralde iştahı güzel ama kusması çok fazla belki de o etkiledi ama ilk doğduğundan beri kusuyor benim oğlum