Meriyyy Merhaba hanımlar dün kontrole gittik 1 ayda sadece 300 gram almış çok üzüldüm 3.aydan sonra azalır kilo alımı çocuklarda diyorlar öyle mi gerçekten sizin bebeklerimiz ne kadar aldı
Kinginthenorth Meriyyy merhaba ebet azalıyor kilo alımı 3-4 aydan sonra. Eğer doktorunuz sorun yok dediyse takılmayın 🌸
ayseeeasln21 Meriyyy canım evet bu aylarda artık eskisi kadar kilo almiyolar bizde şuan ,7 ayligiz ayda ortalama 300-400 arası alıyoruz . Merak etme hiç sağlığı yerindeyse korkma 🥰
Berenarya Meriyyy benimkide 200 gr almia yıkıldım mama veriyormusunuz ben mamaya baslayacam galiba sütüm beslemiyor
Meriyyy Kinginthenorth doktor 6.ayda doğum kilosunun 2 katı olursa gelişimi normal deriz dedi ama genel bildiler ne bileyim hiç içime sinmedi
Meriyyy ayseeeasln21 ilk 6ay hızlı alırlar sonra azalır diye biliyordum o yüzden 300gr deyince üzüldüm
ayseeeasln21 Meriyyy doktorun ne diyor peki canım bu duruma bence o kadar da az değil iştahı falan nasıl çocuğun
Meriyyy Berenarya hayır sadece anne sütü bende çok üzüldüm mamaya da doktor başla falan demedi 6.ayda doğum kilosunu 2ye katlamışsa gelişimi normaldir dedi
Tintintinimini Benim bebeğimde 300 aldı 5. Ayda. Ek gıda tadımlarına başladım aman sağlıklı olsun da nasılsa alır kilo. İnşallah büyüyecekler de daha ay kilo aldım diyet yapmam lazım diyecekler ☺️
Aae_08 Meriyyy o civarda aldı doktor normal olduğunu söyledi zaten o aya kadar kilo alımı iyiydi olması gereken bu dedi
HmPoyraz_100222 Meriyyy benim oglumdan3 ayi doldurdu 300 gr almis bu ay bizde cok kusma var refluden dolayi mama verdi bize ar mama ama kullanmak istemiyorum gunde 3 kez ver diyor beni birakir diye korkuyorum
Meriyyy HmPoyraz_100222 bizde 4.ayı bitirdik böyle oldu kusma bizde de var ama ilk doğduğundan beri bu aya kadar çok güzeldi kilo alımımız 1 kiloya yakın alırdık hep
Meriyyy ayseeeasln21 devlet hastanesine gidiyoruz sürekli takip eden bir doktorumuz yok kime gün bulursak ona gidiyoruz ama sonuçta hepsi aynı şeyi derdi heralde iştahı güzel ama kusması çok fazla belki de o etkiledi ama ilk doğduğundan beri kusuyor benim oğlum