Mariposa
Böyle bir durumla bir kaç kere karşılaştık maalesef yeğenimiz yapıyor. (¾ kere oldu görümcemin oğlu, sadece bu hareketi oğluma yapıyor göğüs kısmından itekleme).
En son bayramda denedi ve Görümcem refleks ile oğlumun başından yakaladı.Bebeğim 15 aylık, yeğenimiz 30 aylık)
İlk yaptığın bebeğimin nefesi kesilmişti ben tepkisiz bir şekilde sadece Bebeğimi sakinleştirdim. Eşim tepki verdi ve görümcem gitmişti.Bende eşime ablana msj at oda üzüldü filan diye düzelt dedim. Okuduğum Mesajlar da oğlumun kendini yere attığını, kendi oğlunun dokunduğunu söylemiş sadece.
Bayramda aynısını yaptı ve sadece şunu söyledim annecim neden kendini yere atın olmuyor böyle oyunculuk sana zarar dedim.
Neden mi çünkü bebeğinin böyle bir şey yapması çok tehlikeli Allah korusun temas başka noktalara gele bilir sivri bir yere duvara saniyelik her şey.
Normalde görümcemin yapması gerekeni ben söyledim. Yaptığın hareket Doğru bir şey değil yengem, kardeşin canını yakarsın be çok üzülür dedim.
Kendi bebeğime dönüp, abi yanlışla yaptı annecim dedim.
Dışarıda olsa idim aynısını yapardım önce çocuğu sonra anneyi uyarırdım. Haaa pislesmeye mi gidiyor olay bende giderdim.