Selam kızlar, 3 yaşında kızım var bu gün parka çıktık memleket ismi vermicem ama çoğunuz zaten bilirsiniz :( oğlan çocuğu 1-2 yaşlarında kızıma saldırdı bogazini ciZdi eliyle hemen kızımı aldım ağladı , bende annesine kızdım ya niye boyle saldırgan tutsana çocuğunu diye “ e o küçük , sende kızının yanında dursaydın vs” cirkefligiyle o kadar profesyonel ki ben onu alt edemezdim. Siz boyle hircin saldırgan çocuklara karşı nasıl bir tutum içinde oluyorsunuz. Valla bezdim artık oturduğum yerden nefret geldi durumum olsa ülkeyi terk edicem :( kızıma vurmayı hic öğretmedim ama bu şekilde küçük çocuklardan bile dayak yemesine göz yumamam…