Laren yok benim kendi saç rengim siyah zaten boya değil.Kendi rengi siyahsa direk üstüne yapıyorlar o zaman.Bugüne kadar hiç boyatmadım komple boyatmaya zaten cesaret edemem sarıyı falan da sevmem böyle bir ombre mi yaptırsam diye düşünüyorum.Yıpratır mı saçı