kirmizibasliklikiz_ benim ki 14 Haziran da iş başı 15 inde maaş alayım diye böyle yaptım zaten okulda 17 sinde kapanıyor sanırım 1 haftada seminer olsa 10 günlük rapor alsam tek açığım cuma günü ona da yanımda götürürüm bizim müdür seminere çocuk kabul etmiyor etse raporu az alırdım 🤣