Almilam07 yok cnm cok sükur öyle cok yorulmadım.sadece doğumuma az kalmısti küçük oglum hastaydı ozaman zorlayıcıydı. Genelde gunduz cocuklarla ilgilenirim onlar ögle uykusuna yatınca erkenden yemeklerimi yaparım. Uyanınca yemeklerini veririm ,ustlerini degistiririm . Buyuk oglum cok sukur şimdi cok anlayışlı beni yormuyo. Ortanca oğlum bugunlerde sürekli ağlıyo oda 2 yaş sendromundan .kücük kızım oda normal , ama biraz sabrınız varsa ,cocukları seviyosanız cocuklarınızın yaptıgı her hareket sizin icin mutluluk kaynaği olur . Yani illa cocuklar zorlar ama herşeye pozitif bakmak lazım . Ben öyle yapıyorum . Eşimde anlayışislı ve cocukları seviyo , pikniğede gideriz. Yüruyusede çıkarız cocuklarla ….hata 3 cocukla dügune bille gitmişliğim var . Bu size bağlı cnm 🤗 biraz uzun oldu cnm sanırim😅