Halimea ozlem_4734 gece 12 de sabah 07. 30 civarı ayakta oluyorlar 2 oglumda ,(20 aylik , 3 yaşinda ) Kızımda 3 kere kalkar gece 10 da yatar sabah 6 uyanır (6aylik)
Almilam07 Halimea ogullarinizin arasında 16 ay var cok yordu mu sizi bu durum kizim 8 aylik 5.5 aylik hamileyim biraz fikir almak istiyorum nasil yürüttünüz o süreci acaba
Mina-sMom ozlem_4734 akşam 7 de yatıyor sabah 7 de kalkar tabi acıktıkca uyanır yer yatar ama şimdi yaza giriyoruz diye akşam uyku baatini 8 e çekmeye çalışıyorum
Alpingo Mina-sMom bencr cok karıştırma gayet düzen oluşmuş:) bende 8.30 yapmaya çalısıyorum 9-9.30 dan
birtatlianneee ozlem_4734 10 11 civarı uyuyor bazen 12 sabah 8 -8.30 gibi uyanıyor gece en az 2 kez kalkıyor ama bu ara dişten saatte bir uyanıyoruz 10 aylık olduk
thecamellia ozlem_4734 akşam 8-9 gibi yatıyor sabay 7-8 gibi kalkıyor gece 3-4 sefer uyanıyor emince uyuyor
serayurtsever_ ozlem_4734 benim bebeğim 3 ay 9 günlük bu güne kadar çok şükür bir gece bile uykusuz kalmadım. Maşallah diyim de. Bu zamana kadar her gece ve gündüz kundak yaptım şu son 2 haftadır gündüz uykularında kundak yapmıyorum yavaş yavaş alışsın artık diye. Gece 12 gibi uyur sabah 6 veya 6.30 a kadar. Gündüz uykuları da iyi.
Nurrr97 serayurtsever_ yanınızda mı uyuyor peki? Benimki de 3 ay 7 günlük 12 de yatıyor ama gece yarım saat bile kesntısız uyumuyor hep meme de uyuyor..
Fkt serayurtsever_ bu gece uykusuz kalmayında 🙂 maşallah diyelim benimde ilk kızım öyleydi ama 2. Kızımda maalesef farklı oldu
Giztumay ozlem_4734 9 aylık olacağız 8-9 arası yatar sabahta 8-9 arası kalkar çok saatlerimiz oynamaz
Busra2326 ozlem_4734 5 aylık kızım 4. Ataktan sonra sabah 7 dedin miydi açıyor gözlerini 10-11 gibi uyur😂
Hypatia1 ozlem_4734 nesi iyi ? Bence geç altı aylık bebek için 12 . Büyüme hormonlaro değil stres hormonları çalılıyor. Anneye bişey demiyoeum yanlış anlamasın . Çünkü ne kadar ugrassakta bazen uyumuyor bebekler sadece sizin bunu iyi görüp maşallah demenşz ilginç. Tabi daha kötü bi haldeyseniz bilemem o zaman Allah yardımcınız olsun derim :(
ozlem_4734 Hypatia1 kendimle kıyaslayarak İyi anlamında dedim ben daha kötü uyku sürecini yaşadığım için
Esoca38 ozlem_4734 9 10 gibi uyutuyorum gece emmek için açlık durumuna göre bir iki defa kalkıyor bazen hiç kalkmadigi da oluyor sabah 7 de ayaktayız :)
Kerem-inAnnesi Snowglobe yorumunuzu okuduğumda ayyyy ne güzel demiştim 😂 benimkide saat başı uyanıyor 1 yaşına gircek
3yasakadarsifirekran ozlem_4734 4 ay 25 günlük en geç 9 bucukta uyur en geçte sabah 8 buçukta kalkar gece de 1 kez uyanır acıktığı için
MerveKayraTugra 2 aylık akşam 8/9 gibi yatar, 12 gibi emmek için kalkar. Sonra 2.5/3 gibi tekrar emmek için kalkar en son kalkışı sabah 6 ve 7 arası gündüzleri de 1 er ya da 2 şer saat arayla 1 saatlik 1 buçuk saatlik uyku yapıyor