Kızım 7 buçuk aylık. Ve ben asla ıslak mendille altını temizlemedim. Her zaman kaynamış su kullandım çok sıcaksa su hafif soğuk suyla ılıttım ama su her zaman sıcağa yakındı. Ve ebebekten aldığım temizleme pamuğunu kullandım. Altını güzelce siler yine aynı pamuklarla kurularım. Biraz havalandıktan sonra sudocream i sürer öyle bezini kapatırım. Ancak size önemli bir uyarım olacak. Bebeğiniz 1 aylık. Bence geçmeyen pişikse ve kakasında mukus ve nokta şeklinde kırmızılıklar varsa( kan) siz de besin alerjisi olabilir. Süt yoğurt peynir tereyağı yumurta tavuk kırmızı et fındık fıstık badem yer fıstığı ve patlıcanı 2 haftalığına kesmenizi öneririm. Eğer düzelirse bilin ki siz de besin alerjisi var. Yapamam demeyin ben 4 ay bunlarsız karnımı doyurdum. Çok şükür geçti kızımın alerjisi. Ve sakın doktora gidip alerji testi yapmaya kalkmayın bebekler 9 ay olana kadar asla kan da alerjileri belli olmuyor. Allah şifa versin