Acu_ 2 saatte bir sürekli bezini değiştirin bence benim bebeğimde çok pişik olurdu her altını açtığımda pişik kremi sürer havalandırıyordum birde kaka yaptığı an hemen değiştiriyordum ama zeytinyağı sakın sürmeyin asidik madde var içinde yakar poposunu. Islak mendil yerine bir süre bebek temizleme pamuğunu ıslatıp poposunu silin belki ıslak mendil yaramıyordur