balmom Asel_lena_mom inşallah canım kaç haftalık dedi dr, benim adetime göre 7 haftalık dr 6 haftalık dedi ama
Asel_lena_mom balmom Adetime göre 5 haftalık , beta değerime göre 6 haftalık görünüyor dedi geç döllenme olabilir kadın doğuma gidicem 10 gün sonra ozmaan hesaplar sana dedi
Asel_lena_mom Ozge_AyazEfee Ay çok teşekkür ederimmmm canım 🫶🫶🫶 Amin inşallah darısı sana olsun inşalah 🤰🏻🌸
Zahide97 Asel_lena_mom ya hayırlı olsun 🥰 Araların da ne kadar var Sezeryan mı olmuştunuz normal doğum mu
Evlatlarimcanlarim Asel_lena_mom hem erken olduğunu düşünüp üzülüyodun hemde korunmuyodun ne iş anlamadım
Asel_lena_mom balmom Ben istanbuldayım şuan eşim görevde olduğu için annemlerdeyim pazartesi kısmetse evime döneceğim görev yerimi Tokat orda yaşıyoruz doktorum orada normalde ona gideceğim