Aseliiimmm yaşa göre immunglobin değerleri tablosu var o tabloda 1-5 yaş arası Türkiye de 345-1286 ya kadar değer aralığı normal kabul ediliyor genelde süt çocuğu düşüklüğü 2 yaş 5 yaş ve 7 yaş olarak her çocukta farklılık göstererek yükselişe geçiyor bizim ki 2 yaşında yükselişe geçti 400 olmuştu bence sizinki de çok düşük değil ama çocuğun genel tablosu da değerlendirmeye alınıyor tabiki doktor daha iyi bilir