Anneler kızım 1 yasinda ve 1 yasina kadar her ay kesin bogaz kizarikligi ve yuksek ates yasiyoruz her ay 1 yada 2 kez mutlaka bogazimz kizariyor. Bugun bagisiklik testi verdik. Veren anneler varmi? 4 tane kan alindi sonuclar yarin cikicakmis. Testi verenler varmi testte bi sknti cikarsa surec nasil ilerliyor bilgisi olan varmi?🥺