Beyzinur Lansinoh ve chicco var bendede biberon olarak canım dönüşümlü olarak bunları kullanıyoruz. Ben mama vermeye başladım ama önceliğim her zaman anne sütü mamayı günde üç öğün 60ml veriyorum o kadar 1 ay bu şekilde devam edeceğim kilo alırsa alır almazsa da artık boya gitti dicem yani hayırlısı neyse o olsun sonrasında zaten 5 buçuk aylıkken falan ek gıdaya başlarız 🌸🤗