Fundabshn Merhaba arkadaşlar biraz önce post açmıştım 4 ay 8 günlük bebebeğimi ek gıdaya geçireceğim diye şimdi hem mama hem süt versem daha güzel kilo alımı olur diye düşünüyorum bazı arkadaşlarda bu yönde yazmışlar siz hangi mamayı kullanmamı önerirsiniz en azından 5. aya kadar mama takviyesi yapmak istiyorum mama önerileriniz varsa yazar mısınız ? Teşekkür ederim hepinize 🌸🤗
biimiyomyardimet Fundabshn merhaba, benim bebeğimde 4 ay 8 günlük 1,5 aydır mama+meme gidiyoruz şuan 5 kilo. Sizin kilonuz kaç acaba? Kilo alımı az olduğu için 5. Ayda ek gıdaya geçeceğiz dedi doktor, sizede mi öyle dediler 😔hipp kullanıyorum bide
Mimoza-kizim Fundabshn ben sma kullaniyorum canim bebegim 1.5 aylikken basladik premature dogdu oncesinde aptamil kullandim 1.5 aylikken sma ya gectim premature olmasina ragmen akranlarini yakalamis kilo olarak 2 kg dogdu 6.5 aylik suan da 7 kg
Fundabshn biimiyomyardimet 6.500 bize ek gıda demesinin sebebi 3 aylıkkende 6500 kiloydu şimdide aynı kiloda bende ek gıda yerine hem süt hem mama vereyim dedim 20 gün sonra bidaha gideceğiz bakalım hayırlısı artık çok teşekkür ederim 🥰🤗Doğum kilosundan hesaplama yapılıyor bu sebepten de kilolar değişebiliyor yani şuan benim bebeğime göre bu kilo oranı az hem süt hem mama alması gerekiyor malesef 😞
Beyzinur biimiyomyardimet bnmkide 4 aylik 5 200 sma mamaya basladim kilo alimi azdi hem anne sutu hem mama verdim 1 haftada 300 gram almis birde cok ustune dustum durmadan verdim yani ac birakmadim zorlamadimda birde gaz biberonu olan chicco veya avent biberonla ver onla daha iyi icti kusmasida azaldi
biimiyomyardimet Gizemlim 2700 doğdu, 600 gram 1 kilo filan aldı başlarda ama 3. Ay kontrolüne gittiğimizde 75 gram aldığını öğrendik hemen mamaya başladık mamayla da bu ay 600 gram almış 😔 doktor güzel aldı ama 3. Aydaki açığı kapatamıyoruz diyor
Gizemlim biimiyomyardimet benim bebegimde mama ve sut kullanmasina ragmen 600 gram almis suan 3 aylik. Istahida pek yok. Doktor en az 500 gram almasi lazim demisti sizinde 600 gramsa iyi suan.
Silaa06 Fundabshn ben aptamil conformil kullaniyorum gaz icin olani canim daha normal aptamile gecmedim
Fundabshn Beyzinur Lansinoh ve chicco var bendede biberon olarak canım dönüşümlü olarak bunları kullanıyoruz. Ben mama vermeye başladım ama önceliğim her zaman anne sütü mamayı günde üç öğün 60ml veriyorum o kadar 1 ay bu şekilde devam edeceğim kilo alırsa alır almazsa da artık boya gitti dicem yani hayırlısı neyse o olsun sonrasında zaten 5 buçuk aylıkken falan ek gıdaya başlarız 🌸🤗