Tatlihayat Elaa4050_ benim kızımda da iz yok. Sağlık ocağında ebeye sordum. Oluyor o bazen sıkıntı yok dedi. Ama benimde içimde kuşku var.
dlk1410 Elaa4050_ ınstegramda doktorannenin blogu var. Her izi kalmayan aşı, tutmamış anlamına gelmiyor demişti. Kızımın kolu morardı, iltihap topladı ve hala kızarık. Benim kolumda birşey yok mesela, çokta sıkıntı yapma götür bir test yap için rahat etsin
AsyaninAnnesiiii Elaa4050_ doktoruna soracağım durduk yere içime dert oldu . 🤦♀️ 4 yaşında aşı olacak ya ben onda iz olur saniyordum.
Yasemin38 Elaa4050_ canım benim çocuklarda var izi. İz oluşursa aşı tutmuş derz demişti doktoru 16 aylık oğlumda ama iz olmayınca tutmadı tekrar yaptırmak anlamınamı geliyor bir fikrim yok. İstersen bir doktorla görüş ebelerle değilde.
salakmisincemilee Elaa4050_ burda bi anne yazmıştı böyle bi post bulursam etiketlerim aşı tutmamıştı kolunda iz yok diye kızım 2.ay aşısını oldu nokta gibi kırmızılık vardı 1 ay sonra aşı yeri kabardı şu an 4.5 aylık baya iz oluştu