Elaa4050_ Kızlar iyi geceler 31 aylık kızım ama kolunda hiç aşı izi yok kabuk bağlama vs sorum şu kafam karıştı ve ebeye de sorcam aşısı tutmamış anlamına mı geliyor sizin çocuklarda var mı bu iz yoksa yok mu tekrar yaptırmak mı gerekiyor
JackDaniels Elaa4050_ Veremsavaş’ta test yaptırmalısınız. Ona göre tutmadıysa tekrar aşılıyorlar bebişi🙏🏻
Deletedmom_33 Elaa4050_ 2.ay asisindan bahsediyorsaniz biz olalı 1 ay oldu kırmızı iz var kolunda sis gibi. Doktora gidince onu soracaktım bende normal mi iz diye
Miraaa123 Bizim de öyle aynı ama arkadaşımın kızında kabuklanma oldu hatta izi belli bende merak ediyorum
Szn03 Ya aynı konu bizde de var malesef. Kızım 8 aylık. O aşıdan sonra kolunda hıcbısey olmadı. Kızarıklık bile olmadı yani. Geçen ay doktoru tutmamıs olabılır dedi. Hemşireye götürdüm tekrar saglık ocagına doktor böyle böyle dedı diye. Baktı koluna hıcbısey yok oda şaşırdı. Ama aşıyı tekrarlayamam. Ancak verem savaşa gidip test yaptırmanız gerekır tutup tutmadıgını testle anlayabılırız dedi. Tutmadıysa ancak ozaman vururuz dedi belgeyle. Napcamı şaşırdım bende götürcem mecbur☹️
Pnnr Elaa4050_ deri altina yapilan bizim bile hala izi olan aşı oğlumda da var 2yaşi geçti hala cevresi kizarik Yani 29 yaşımdayım bende de o iz var tutmamış olabilir gibi geldi bana
Elaa4050_ Pnnr bencde ya netten araştırma yaptım biraz tutmuş da olabilir tutmamış da testle belli olur dediler
Dondurmalikahve Elaa4050_ Yani sadece verem aşısı kabuk bağlar diğerleri iz yapmaz. Verem aşısı mı tutmadı kabuklanma olsaydı çoktan olmuştu çünkü çok uzun süre geçmiş aradan 5 aylık civarı kabuk başlamıştı yanlış hatırlamadıysam, sizin bebek büyümüş ondan ne aşısı dedim.
dlk1410 Elaa4050_ ınstegramda doktorannenin blogu var. Her izi kalmayan aşı, tutmamış anlamına gelmiyor demişti. Kızımın kolu morardı, iltihap topladı ve hala kızarık. Benim kolumda birşey yok mesela, çokta sıkıntı yapma götür bir test yap için rahat etsin
Pnnr Elaa4050_ 2 yaşına kadar olan tüm aşılarında bir tek onun izi var başka olmadi bizim. Zaten aşi kalmadi artik kac yaşında yapiyolar bir daha okula baslayinca miydi