DoraKizimm merhaba tabi pek kolay olmuyor birakmasi biraz zaman alabiliyor bunun için sabır lazım. Beraber götürüp çöpe attık anlattım artık çöp oldu diye .sonra gözünün önünden bütün emzikleri kaldırdım ve sürekli dışarı çıkardım dikkatini dağıttım falab unutturmaya çalıştım şükür unuttu