OnderArasinAnnesi aynı durum bende de var 13 günlük şuan, ben normal emziğe karşıyım hatta hiç vermeyi düşünmüyordum ama şuan mecbur arada veriyorum çünkü memeden ayrılınca ya hemen uyanıyor yada sürekli emmek istıyor zaten uykuya dalınca ağzından kendisi atıyor. Kolaylık sağladı bana diş çıkarma dönemine kadar bıraktırmayı düşünüyorum