Hticeaktass canım bizimde öyleydi 3 aylıkken simdi 4.5 aylık ara ara oluyor geniz akintisi varmış serum fizyolojik le hergun temizledim bu ara yine var yine aynısını yapıyorum çok şükür cigeride birşey yok öyle bir okruyorduki koca insan gibi çok korkmuştum ama siz yinede götürün ilk 6 ay burundan nefes alıp verdikleri için geniz akıntısı çok oluyormus