Hticeaktass Kızlar bebeğim 3 aylık ve dün akşamdan beri ara ara çok sık değil öksürüyo ama ateş falan yok keyfide yerinde başına böyle bişey gelen var mı iyice gözlemleyip doktora gitmeyi düşünüyorum ama sizdende fikir almak istedim
Damla33 Hticeaktass usutmustu benimkisi hava degisiminden cigerlere inemmis bogazinda dedi surup verdi geçti
duruliyasmom Bizde de aynı sıkıntı vardı doktora gittim. Boğaz’ı kızarmış. Fizyolojik serum uygula burundan dedi doktorumuz. İltihap olmadığından ilaç başlamadı canım.
Mirayinannesi duruliyasmom fızyolojık serıum daha kötü öksürttü yutak ıntıhabı dedı şurup verdı kandan anasıldı bızımkı
Eliffhanife Bizdede ole oksuruk vardi srum fizyolojik uygula ddi ciger filmi cekildi cok sukur birsey cikmadi
Mirayinannesi Eliffhanife bızede cıger fılmı cektı kan ıdrar kan degerlerınde degısıklık var dedı öksürme vıdeosu ıstedı yutak ıntıhabı dedı yoksa eve yollamam yatıs yaparız dedı ayrıca özel hastene değil devlet hastanesıne gıttık özelde bu kadar ılgılenmıyorlae
Hticeaktass Eliffhanife serum fizyolojik ile yıkayım halen geçmesse 2 güne kadar götürcem canım doktora sağol 😊
duruliyasmom Mirayinannesi burun akıntısı vardır genizden. Uyumadan evvel serum fizyolojik ile temizle de öyle uyusun minnoş.