Grlnl 😀 çünkü farklı geliyorlar o dönemde hatta şimdi de aynı birisi olunca beni cok umursamıyor.Ara sıra öpüp sarılıyor onlar her dediğini yapıyor. Akşam eşim dışarı çıkardı ve yanında çalışanını çağırmış kucağına atlamış,sitenin dışına çıkmak istemiş o da götürmüş gezdirmiş babasını istememiş çok zoruna gitmiş eşimin bende ona bunları anlattım 😌bizler bir nebze kural tabiki koymalıyız zarar gelmesin diye normal bence.Bazende asla kucagimdan inmez hep elimi tutar gidelim diye.Sevmiyor diye düşünmeyin lütfen her bebek annesini babasını sever onu hep çok sevin üzülmeyin